Jamuan Blok Tahun 2011

Alhamdulillah.Akhirnya malam ni selesai satu lagi aktiviti untuk blok L37.
Jamuan makan2 ni dah dirancang dengan teliti nyer oleh perancang utama blok,Amar ( die mmg eksited bab bbq2 nih ).
Saya selaku unit multimedia pada malam ini telah menugaskan diri sendiri untuk mengupdate blog L37 ni..

menu untuk malam ini adalah :)


* Ayam dan HotDog BBQ
* Koktel Amar buat
* Air Strawberi Amar gak buat.
* Rambutan,Zack Sponsor

dan tak lupee...


* Buah tembikai, yang di ukir khas oleh Hazim DeHearty.huhu
* Makanan sampingan termasuklah Delio tu haa..

Terima kasihlah kepada semua ahli2 blok yang membantu dalam menjayakan program makan2 kita pada malam ini.Semoga ukhwah ni berkekalan sampai bile2..bereh..

Ni gambar orang yang pelahap sgt nak makan2..
- Tiada dalam gambar : Kumaran,Ajwad,Nazrin,Azizi,Haziq Mahdan,Azhar .Termasuk saya gak lah selaku Unit Multimedia.


Sekian,thank you
Akhmal
Unit Multimedia Suke2 .
Jamuan Blok Tahun 2011

2 comments:

Tanpa Nama 27 Disember 2011 11:01 PTG  

bestnya...........nice (abg sharil)

azri hizami 1 Januari 2012 1:48 PG  

terbaekk laa..walaupun ayam bbq tu agak 'basah' la kan..hahha..t bleh wat lagi..wee

Catat Ulasan