Terjah - Diari Syerwan

2 Januari 2010 (Pagi):

Esok hari istimewa buat diriku, hari lahirku yg ke 23.. Eeeee.. Tak sabar nak kuar sambut malam ni ngan si dia. Tanpa dia, esok tidak lagi bermakna buat diriku.. Hurmmm.. Nak ajak dia makan kat ne ye?? Pizza?? McD?? KFC?? Takpe la.. Tu nanti je decide.. Skang ni aku nak gi maen bowling kat IOI dulu dengan si dia.. Seksa btol nak kuar senyap2 ni.. Kalo moucha tu tau, mesti dia nak ikut gak. Penyibok btol!!! Dah la tak ensem!!

2 Januari 2010 (Petang):

Hepi nyer kuar ngan si dia.. Maen bowling, gurau senda.. Dia cantik sgt dimataku.. Sejak kehadirannya dalam hidupku, hari ku senntiasa diulit kebahagian. Owh ***, kau lah bidadariku!!!

2 Januari 2010 (Malam):

Alamak!! Aku terlupa budak2 sengal kat blok tu mesti nak kerjakan aku bile aku balik nnt!! Pe aku nak wat ni?? Terajang diorg sedas dua setiap seorang?? Tak pun, aku spike je bola tampar kat muka diorg. Aku kan jurulatih pasukan bola tampar UTM.. Si dia pun sentiasa kagum dgn kegagahanku di gelanggang.. Pe2 pun, bertenang k Syerry!! You can do it!!

3 Januari 2010 (Awal pagi):

Masa anta org yang ku sayang tu pulang, aku rase sedey sgt.. Aku rase mcm tak nak berpisah dgn dirinya buat selamanya. Owh ***!!! Dikaulah cintaku!! Sedar tak sedar, aku dah sampai kat blok berpuaka ni. Jauh di benak hatiku, aku dapat rasa setiap makhluk bernyawa dalam blok tu mengeluarkan aura kejahatan tahap maksimum.

Aku masuk kedalam blok dgn wajah tenang walaupun jantungku berdegup pantas.. Langkah pertamaku dimulakan dengan bismillah dan diiringi dgn suasana sunyi didlm blok. Aku cepat2 menaiki tangga untuk kebilik dan.... Dusssssss!!! Sekampit tepung gandum 1kg mengenai mukaku yg kacak ni.. Tak guna Bob.. Gemok!!! Jahat!!! Keji!!!



Malam tu, aku merasakan seperti menyambut hari lahir dikawasan bersalji.. Aku yg penat bermain bowling, kini bertambah penat bermain tepung dan bertambah menyeksakan sebab kene bersihkan balik pastuh.. Walaubagaimanapun, aku hepi!!!


P/S: Happy Belated Birthday Syerwan!!! Wish You Happiness In Your Life.. May God Bless You..

4 comments:

Mohd Farhan Bin Roslan 10 Januari 2010 pada 2:05 PTG  

dulu telur pastu tepung pastu ape plak pasni quote dr seseorang

lebischentahizee 10 Januari 2010 pada 2:27 PTG  

ahaha....
jup g 10 feb celeb aq lak deyh..
tp aq nak ngan kek jew..
secret recipe deyh
hahaha

Mohd Farhan Bin Roslan 10 Januari 2010 pada 2:28 PTG  

owh ko 10 feb huhu dkt arr ngan ak. xpe org febuari kene clbrate kt secret recipe je

mssm 11 Januari 2010 pada 2:51 PG  

terbaek r dr amzar...(wpon ade letak nama aku d situ, saje nak hype kan name aku lg..huhu)

nway, hpy bday syerry..
sape *** tuh??bob ker?????hwahaw

Catat Ulasan