Ehem...Ehemm...(Satu Coretan Peribadi)

Assalamulaikum w.b.t...

Salam keharmonian buat semua warga villa L37 yg 'ana' sayangi...

First of all, congratulation kepada semua ORANG KAMPUNG L37 kerana setakat hari ini, dapat dilihat betapa meriahnya KAMPUNG kita sekarang...
so, untuk teruskan kemeriahan ini, pengarah2 program yang akan datang, sila be prepared k...hehehe

Sedikit peringatan..

Memandangkan kita adalah antara blok yang terawal mempunyai blog sendiri, "ana" ingatkan semoga kita semua(termasuk 'ana' sendiri), supaya kawalkan keGHAIRAHAN kita dalam memeriahkan KAMPUNG L37 ini...bukannye ape, kita harap dan memang telah terbukti pun bahawa blog kita ini akan dilayari oleh bukan sahaja warga L37, tetapi mungkin orang luar sekali pun, & menurut En. Apai, blog kita ini, has been promoted to the MAFAN..so, harap kandungan, komen dan segala 'post' anda, adalah dalam nada yang berintelek sejajar dengan status kita sebagai pelajar UTM..bukan nak cakap x boleh huhahuha,('ana pown jenis huhahuha') tapi berhemah k... TERUSKAN PERJUANGAN KITA...

You rock guys...

Assalamualaikum...

10 comments:

Amzar 28 Ogos 2009 pada 6:15 PTG  

Ala moucha.. blog ni untuk suke2 je la.. x perlu la nak skema2.. post2 skema x bez la nak bace.. kan? kan?

f_hunt 28 Ogos 2009 pada 7:39 PTG  

ntah moucha skema jer tau arr nk jd cikgu nxt yr x yh arr skema ngat hahaha (psstt moucha kt blkg ak )

moucha_(x skema orgnyer)... 28 Ogos 2009 pada 7:41 PTG  

aku ni, ko cakap skema...???
hahahaha...
maknenyer korg x knal aku lg r...
hehehe...
kalo korg tgk moucha x skema, tokojut korg...hahaha

moucha_(x skema orgnyer)... 28 Ogos 2009 pada 7:43 PTG  

maksud aku kt post atas tuh, pic2 yg korg rase mengsensitifkan individu2 tertentu, di sensored kan r..unless org tuh x kesah..aku no hal...
hehehe..

nyamuk oren 28 Ogos 2009 pada 8:35 PTG  

ALamAK....
cMne AK NK LuAHKn AP yG sedang TrsiRAT KT Hati AK nI...cOnToH AyAT yG tRpAKsA ak UBah UtK jD sKemA...
*AmZar gEmuK boroi &BnToT BeSAR=aMzAR xKUrUs & PnGGUnG mEnAWan*
wawawaawawakakaak...

Amzar 29 Ogos 2009 pada 3:39 PG  

c****i bad (terpaksa dicencored).. Pasal gambar tu aku nak ingatkan, jgn letak gambar yang menampakkan aurat seseorang atau yang boleh melukakan hati seseorang (pk kalo gambar korang yg camtu dimasukkan).. edit2 ckit la nak cover aurat tu.. sebarang ketidakpuashatian boleh bgtaw aku.. aku sebagai admin akan menimbangkan untuk mendelete gambar atau post tersebut..

MOUcha 29 Ogos 2009 pada 4:17 PTG  

ha...camtuh la mezar buu..tuh la pe yg aku cube maksudkan...bkn nyer aku nak jd bdk skema cam daus tuh..

nyamuk oren 29 Ogos 2009 pada 11:02 PTG  

lalalalaal....majin buuuu yg x kbesar....
sorry ler....nk kokroch blh...????

toyol topap 31 Ogos 2009 pada 11:03 PG  

hampeh toi..
sesedap kowang je edit ak nye profil.huhuh
ak bom L 37 t baru tau

f_hunt 31 Ogos 2009 pada 1:13 PTG  

pergh wey toyol ko jgn ckp ko nk blik sini bw mercun plak

Catat Ulasan