Hari-hari Terakhir ...

Assalamualaikum w.b.t

Beberapa hari lagi, kita semua bakal meninggalkan semester ini. Alhamdulillah, banyak program telah brjaya di laksanakan.. Ketahuilah, bahawa program-program tersebut hanya akan dapat dijalankan dengan adanya kerjasama penuh daripada semua ahli blok. Dengan penuh rendah diri, ketua blok L37 untuk sesi ini ingin mengucapkan ribuan terima kasih dan sesungguhnya ia sangat bernilai untuk kita semua.

11 November 2009.. 9.00 - 11.30 am

Berlaku satu lagi aktiviti yang tidak dirancang dengan baik tetapi dapat berjalan dengan penuh berjaya. Bermula dengan perlawanan badminton Siri 3 di antara ahli-ahli blok L37 dan L36.
hampir separuh daripada ahli blok telah menunjukkan komitmen dan minat yang tinggi terhadap aktiviti ini. Mungkin pada masa akan datang, kita boleh mengadakan perlawanan ini dengan lebih berjaya..


Bob antara harapan untuk mewakili L37 pada masa akan datang..



walau di mana jua, Daus sentiasa mempraktikkan gaya dan posing ala-ala model yang vouge ketika bermain.



Tidak ketinggalan wakil beregu daripada L36..Terima kasih kerana memberi saingan yang cukup sengit. itu membuktikan bahawa bdk L36 tidak hanya pandai bergaya dengan kereta-kereta mereka je.


11 November 2009.. 12.30 pm - 3.00 pm

Pada sebelah petang pula, satu lagi aktiviti telah diadakan iaitu riang ria di pusat bowling. Bertempat di Plaza Angsana, penyertaan cukup memberansangkan. Tanpa perlu dipaksa, ramai warga L37 dan jirannya menyertai aktiviti ini.











11 November 2009.. 3.30- 4.30

Setelah penat menghabiskan perlawanan itu, perasaan kelaparan menyelubungi semua pemain pro tersebut. Satu perbincangan yang mengambil masa lebih kurang 20 minit untuk menentukan restoren pilihan. Dan akhirnya, KFC telah bertuah kerana telah di pilih oleh majoriti pemain-pemain pro tersebut untuk singgah menjamah hidangan mereka.










11 November 2009.. 9.00 - 11.30 pm

Pada sebelah malamnya,















Akhir sekali, sekali lagi aku sebagai ketua blok L37 sesi ini, mengucapkan jutaan terima kasih kerana diberi peluang berkongsi idea dan buah fikiran dengan mereka yang begitu hebat, warga Blok L37. Walaupun, ada kata-kata nakal dan sinis yang dilemparkan terhadap blok kita, tetapi jangan dirisaukan menengenai perkara tersebut. Bahkan dengan ayat sinis tersebut akan menaikkan lagi semangat kita semua untuk menjadi yang TERBAEK. Sekali lagi di ingatkan pada semua termasuk diri sendiri bahawa, apa yang kita lakukan ini, jangan sesekali mengharapkan apa-apa ganjaran atau balasan sebagai perkara utama. Tetapi, kepuasan, keceriaan, keharmonian dan silaturahim yang wujud melalui program-program tersebut haruslah menjadi perkara utama. Suatu hari nanti,kita mungkin boleh berbangga kerana pernah menghuni blok ini. Sejarah pada masa hadapan xkan wujud jika tiada sejarah hari ini. Teruskan kegemilangan anda.

Salam Keharmonian..
Ketua Blok L37~

8 comments:

Amzar 12 November 2009 pada 2:40 PTG  

post skema dr moucha!!!! post skema dr moucha!!!

Amzar 12 November 2009 pada 2:43 PTG  

pe kata nakal dan sinis tu moucha?? aku x de dgr pe2 pon..

"jangan sesekali mengharapkan apa-apa ganjaran atau balasan sebagai perkara utama".. yang ni aku x leh terima.. aku nak blok ni mng blok terbaik gak..

f_daus 13 November 2009 pada 9:54 PG  

ye pown nk lariskan article korg.... jgn lerwh guna pic ak sbg inducer nya.... x suka la over2 nie.... susah nk bgerak nnt.... org kejar situ sana sini.... x bebas.... ok....????

f_daus 13 November 2009 pada 9:57 PG  

anyway ak nk ucap tahniah kpd moucha selaku ketua blok sem nie @ ex-ketua blok sem dpn.... minta2 ketua blok sem dpn lagi mantop... x nk busy jewh 24 jam.... ak boikot nnt.... he3x....

phizz88 20 November 2009 pada 10:37 PTG  

mek sudjuddz kepada our queen!!! _daoh88_ :)

Amzar 23 November 2009 pada 10:09 PTG  

sujud kat dauh si budu.. queen of the century!!!

Amzar 23 November 2009 pada 10:12 PTG  

Gambar2 makan durian tu sumer de bob.. Haha..

Unknown 26 November 2009 pada 3:29 PG  

yo la...

Catat Ulasan