All About Villa 37







17 comments:

f_daus 8 September 2009 9:49 PTG  

moucha ko dah langgar peraturan blok.... buat bising kat dapur.... ggu ktenteraman org jewh.... bdk2 lain kalu peraturan nie korg x ikut ak x tahu la... sbb moucha smgt tampal kat soft board side A.... yg pling bagus siap post kt blog 2.... x lay bla.... ko mmg ketua blok ar.... x sia2 pilih ko jd.... he3x... jgn mareh iya.... gurau2 ramadhan.... bkn sentuhan ramadhan..... he3x....

f_daus 8 September 2009 9:50 PTG  

nape ak punya arrow "belok-blekang" jewhhh moucha...??? ad makna kew...???? mcm sajew2 buat erk...???? confuse la....

Amzar 9 September 2009 5:31 PG  

kalo moucha langgar peratuan tu, ko belasah je dia dauh.. haha.. aku rse maksud tersirat dr arrow yg menyilang arrow2 lain tu adalah ko charas diorg sumer.. huhu

Share_One 9 September 2009 7:27 PG  

hanya ketua blok saja yg tahu.... hahaha...

Amzar 9 September 2009 1:42 PTG  

pedulikan je maksud tersirat tu.. ayuh rakan2, kite belasah moucha!!! iyarkhhh!!!

jhm208 9 September 2009 2:37 PTG  

haha...setiap hasil graphic, must be a reason kn.. org akan tanyer, kenapa warna tuh, kenapa font tuh, kenapa itu, kenapa ini, n semua mst ade jawapannya.. hehe..

f_hunt 9 September 2009 3:28 PTG  

moucha apsal kertas merah tu ko tmpl kt side a je. tmpl arr kt side b ktorng baik gak mcm side b.ko nk kena pukul ke ngan ktorg hahaha

jhm208 9 September 2009 3:58 PTG  

o,,side b baik eh...terima kasih..hehe

Amzar 10 September 2009 5:08 PG  

side B skema.. lalala~

f_hunt 10 September 2009 11:09 PG  

side b skema n nerd lalala%^

moucha 10 September 2009 5:18 PTG  

yg penting, morg mesti faham kenapa carta kite laen dr yg laen skit...hehe

f_daus 10 September 2009 7:56 PTG  

paan ko x syg mulut erk...???? skema kita org side B btempat... skema korg tiap2 mase.... nie la.. 2 la.. semua balasan..... choiiii ssngt.....

Amzar 17 September 2009 9:36 PG  

ntah paan.. dr jd freak, baek aku jd skema.. huhu

Amzar 20 September 2009 7:38 PTG  

Weh3... Aku perasan satu benda kurang kat dlm peraturan tu.. Pastikan dapur sentiasa didalam keadaan BERSIH dan KEMAS.. JANGAN tinggalkan cawan atau pinggan KOTOR dalam sink.. Peraturan ni ditujukan KHAS buat BAD, ZUL, BOB dan PAAN.. Haha

f_daus 22 September 2009 11:36 PTG  

amzar ko kene phm.... batman(paan) & nyamuk oren (bad) mn basuh gelas kt dapur... kantoi la... hilang kuasa nnt.... xde la citer batman pah nie... nyamuk plk nnt bkn dia basuh cawan, cawan basuh dia.... esk pagi tgh mayat jew.... sbb kene hempap de cawan.... zul (bdk petro) mn basuh... cawan pakai buang jew.... bob no comment.... sbb phm2 lew... he3x....

f_daus 22 September 2009 11:39 PTG  

entah2 title citer baru "batman: the last life" sbb dlm citer nie dia mati sbb ddkkat dapur.... he3x...

Amzar 27 September 2009 3:15 PTG  

panjang xplainantion dauh.. mmg pelajar bestari la.. haha

Catat Ulasan