Salam Aidilfitri


Dengan ini, aku mewakili ketua blok, Moucha dan seluruh penghuni Blok L37 ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada penghuni-penghuni blok L37, warga Kolej Tun Hussein Onn, warga Universiti Teknologi Malaysia dan seluruh umat Islam yang sudi mengunjungi blog kami ni.. Kami ingin memohon maaf dari hujung rambut ke hujung kaki atas segala kesilapan yg disengajakan mahupun tidak kepada semua yang mengenali kami, termasuklah cleaner yg mungkin marah dan mengeluh apabila melihat blok kami yang kadang-kala bersepah ni..

Buat teman-teman, semoga selamat pulang ke pangkuan keluarga tercinta.. Moga Aidilfitri tahun ni membawa sejuta makna dan kenangan manis buat kita semua. Balik cuti nanti janganlah berpura-pura terlupa bawa kuih raya ataupun cuba menggunakan alasan beg dah tak muat ye.. Khas buat Badrul Hisham Baizuddin Bin Ahmad Tugi, kami sumer menagih stok mercun pas cuti ni.. Janji tetap janji.. Huhu..

Kad raya ni untuk semua ye.. Jgn berebut-rebut k..

6 comments:

f_daus 18 September 2009 10:28 PTG  

hi to all my beloved fren.... i wish u selamat hari raya maaf zahir & batin....

p/s :

1) selamat mhabiskn puasa

2) selamat hari raya aidil fitri...

3) jemput dtg ke rumah mn2 yg dekat... yg jauh pn boleh kalu sudi....

4) syg korg semua...

5) hati2 d jln raya....

f_daus 18 September 2009 10:32 PTG  

dalam bgembira jgn lupa yg tiada... ksederhanaan dlm setiap perkara..... oppss... korg dah bayar zakat kew....???? x baik tau buat2 lupa... nyamuk oren awk dah byr utk i kew...??? kita b'3 tau... he3x...

Amzar 19 September 2009 12:21 PG  

haha.. dauh, ko byr zakat sndr ke? meh la beraya kat dungun.. ko kan de keta.. aku ni x de pe2.. sehelai sepinggang je.. ajak moucha ngan sudir skali.. huhu

f_daus 19 September 2009 4:03 PTG  

insya-allah syg oii... i dtg sbb efa jew..... kalu x ak xkn dtg... sbb nk masuk minang skali... jgn mareh.... gurau2 jew.... sentuhan syawal.... he3x...

Amzar 19 September 2009 4:22 PTG  

aku bg sentuhan syawal btol2 nnt kang br taw.. haha.. aku x kesah la ko dtg sbb pe.. yg penting ko dtg..

f_daus 29 September 2009 6:53 PTG  

jauhi mercun utk mlengkapkn anggota bdn anda !!! nyamuk oren ko dah la kurus... x takut kew hilang tgn & kaki...??? susah plk nk terbang nnt... x kn ak kn tlg ko 24 jam... he3x... kalu amzar ak x tau plk mcm....

Catat Ulasan